dilluns, 1 d’octubre del 2018

Tot és teu




















Tot és teu.
El meu passat.
L'ahir que ens contemplava.


La imatge que duc impresa
a la retina dels teus cabells adolescents
ballant al vent d'una tarda de maig.
També són teus,
els meus records, dolços records,
i les meves ferides.


I aquestes mans, ara endurides
que encara senten el subtil missatge
de les primeres carícies.
I els meus llavis, ressecs,
que tant han mentit
però tant et van besar...
Són teus encara.


Són teus, també, el sol i l'aigua
i l'herba on sempre jèiem
a l'obaga fresca de la font.
No sé si el sol l’escalfa avui
o si encara hi brolla l’aigua, 
o bé, si l'herba ha sucumbit 
a un immens edifici d'oficines.



Però tot segueix sent teu.
I teu serà, mentre jo guardi
record de tu i de mi.
Mentre pugui reviure
les nostres caminades.


I el meu futur,
si és que jo tinc futur,
també serà tot teu.
Mentre em bategui el cor
i tingui una esperança..


Joan Gimeno.   Montrodon, 28 de setembre de 2018

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada