dijous, 22 d’agost del 2019

Però, si no m’estimava...!








 





























T'hauré perdut el dia que no et pensi.


Mai, mentrestant conservi el teu record.


Sense arribar a ser allò que se'n diu meva


em vas omplir a vessar d'amor no correspost.


Com es pot estimar quan no t'estimen?


Quants somnis pot trencar la indiferència?


Recordo cada instant amb tu, i em nafra fer-ho,


però maldo enderiat a fer-me mal.


Poso sal de record a unes ferides


que si no es tanquen, no em deixen oblidar.





                    Joan Gimeno. Montrodon, 22 d’agost de 2019

4 comentaris:

  1. Es molt dur compartir una vida que no vius, ets una pedra entre moltes a la ribera de un rierol que no te futur, rellisca l'aigua al costat teu indiferent a els anhels secrets d'una mirada, una caricia una paraula dolça. Mes enllà el món marca el temps i el teu cor es fa petit i la mateixa estimació t'ofega i et fa infeliç, quan vols just tot lo contrari. S'acosta un altre vespre de solitud i només queda aquest amor que em rosega per dins.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es pot superar, si queda suficient vida. El temps esmorteeix el dolor.

      Elimina