dijous, 4 de gener del 2018

No tot són matemàtiques








Hi ha dies, però, que em llevo molt cansat.
Llavors, qualsevol lloc m'és pàtria
i penso si no fora una gran cosa
callar per sempre.
Miquel Martí i Pol











Sí, ja ho sé que m'estimes.
Prou pena en tinc jo.
L'amor...
no sabria com dir-t'ho.
No és un terme exacte.
Sovint esdevé un infant
indecís i inconsolable.
Ara plora,
ara riu,
ara es fa insuportablement monòton.
I mor. Punt. Infart a quatre anys!
Sembla mentida.
En l'amor, però,
com a la medicina,
dos i dos no fan quatre.
Ni que siguin anys.
Com et deia...
no és exacte.

Vic, 4 de gener de 1977

4 comentaris:

  1. o porter ens falta aprofundir en la ciència... (crec que ens falten dades... )

    ResponElimina
    Respostes
    1. La ciència no té totes les respostes. Sobretot quan ens referim al cor.

      Elimina
  2. L'amor és més feble que un infant... et diria que com abans ni a que nèixen morts... magnífic poema amic...

    ResponElimina