dimecres, 14 de setembre del 2016

Demà follarem






DIEC

follar1
v. tr. [LC] [AGA] Prémer, aixafar, trepitjant. 

 Van portar les tines per follar el raïm. 

 Avui farem la verema i demà follarem.




Estult i incapaç de capir
en tota l'extensió
la riquesa del lèxic
vaig embogir
quan em vas convidar
a passar amb tu
aquell cap de setmana.


Beneeixo encara
el dolç dissabte aquell
en què em vas confessar
tot mirant-me a la cara:
"Avui farem verema
i demà follarem".


Els pàmpols d'or
i uns penjolls de vellut
amb grans de raïm negre
van ser companys
d'afanys inconfessables
fins al moment
que em vaig assabentar
que tots dos junts,
descalços i feliços, demà,
ens donaríem les mans
tot trepitjant raïms.



Joan Gimeno.   Montrodon, 14 de setembre de 2016

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada