dimecres, 7 de setembre del 2016

Miquelet, amb t de trau... o de tret




















Tret d'un trau
del vestit que m'he tret
m'ha traït totalment
la roba que he triat
i que tots m'heu retret
intentant trepitjar,
criticar i escarnir
el model del retrat.
Un cop m'heu descobert
pel color cridaner
del conjunt escollit,
heu tirat cent deu trets.

Després, descarregats,
m'heu volgut perdonar.
Massa tard.

Que no ha pas passat res,
tret del tret maleït
amb el que heu encertat,
que ha ferit, fent un trau,
el vestit que m'he tret.
Aquell vestit vermell
que ha enrogit
tot enter
amb la sang
que brollava de franc
per aquell petit trau
que havia fet un tret
i que indica l'indret
on de dret m'ha encertat
tot ferint-me de mort.



Joan Gimeno.    Montrodon, 6 de setembre de 2016

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada